مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع): حضور فعال طلاب در مقابله با کرونا

حجت‌الاسلام «مجید سینایی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان درخصوص اقدامات مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) گفت: از ابتدای شیوع کرونا، طلبه ها در بخش های مختلف مقابله با کرونا حضور فعال داشتند و در تمام این مدت در ضدعفونی معابر و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش به مردم محل و منطقه کمک کرده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) با اشاره به اجرای طرح احسان مومنانه، افزود: طلبه های حوزه علمیه در قالب اجرای احسان مومنانه که ویژه ماه مبارک رمضان در حال انجام است نیز به توزیع اقلام و سبدکالا میان اقشار کم بضاعت پرداخته اند.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های درس و بحث طلاب مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) در زمان شیوع کرونا به صورت مجازی، گفت: مدرسه علمیه از ابتدای شیوع کرونا لحظه ای تعطیل نبوده است و طلاب در کنار حضور در کلاس های مجازی مدرسه علمیه در همه امور به کمک مردم آمده اند.

 

حجت الاسلام سینایی با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های نرم افزاری، خاطرنشان کرد: شرایط موجود باعث شد که تلاش کنیم و شبکه های مجازی را تقویت کنیم تا در شرایطی چون کرونا و یا مواردی که ایجاب می کند حضور فیزیکی افراد کمتر باشد، زمینه و بستر اینترنت پرسرعت و آموزش در این بخش ها فراهم باشد.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) تاکید کرد: تقویت زیرساخت های نرم افزاری و توانایی های سخت افزاری حوزه علمیه از  اولویت های ما در سال جاری است و سعی می کنیم مسائل تحصیلی را در فضای مجازی بیشتر دنبال کنیم بنابراین باید اساتید و طلاب آموزش های لازم را برای فعالیت در فضای مجازی فرا بگیرند که بخشی از تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در این بخش بر عهده دولت است و باید بیشتر به این موضوع توجه داشته باشد.



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
خیر