فقط خائن و وطن فروش از شهادت سردار سلیمانی خوشحال می‌شود

حجت الاسلام سینایی در سخنانی که به مناسبت شهادت سردار سر افراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روز شهادت آن شهید والامقام ایراد کردند در ارتباط با عظمت این حادثه عنوان کردند نه فقط مردم ما، بلکه همه مستضعفین منطقه از خدمات ایشان بهره مند بودند. هر کسی که ایرانیست و ایران را دوست دارد خدمات این مرد بزرگ را تصدیق می کند چرا که فرزند رشید این آب و خاک بود و عمری برای امنیت این کشور زحمت کشید و جانفشانی کرد.

حجت الاسلام سینایی شهادت سردار سلیمانی را یک ملاک و خط کشی برای شناخت احرار و آزادگان از خائنین و وطن‌فروشان دانست. چرا که فقط یک خائن وطن فروش می‌تواند از شهادت این چنین مردی خوشحال شود. سردار سلیمانی تنها یک وجهه مذهبی حزب اللهی شیعه نداشت. امروز حماس، حوثی ها، مردم بحرین و نیجریه، آزادی خواهان در فرانسه و آلمان و دیگر کشور های اروپایی ناراحت شدند از شنیدن این خبر.

تولیت حوزه علمیه حضرت ابوطالب علیه السلام افزودند این ها در یک جنگ اعلان شده رو در رو جلو نیامدند. کمین کردند در راه مهمان دولت و ملت یک کشور که برای بررسی منافع دو کشور و نحوه برخورد با دشمنان مشترک به عراق وارد شده بود، و بزدلانه وی را شهید کردند. لذا این واقعه به هیچ عنوان برای آنان افتخار آفرین نیست.

حجت الاسلام سینایی با ذکر و یادآوری انبوه خدمات این شهید سرافراز عنوان کردند هیچ مرگی غیر از شهادت، سزاوار او نبود. و همان طور که خون مبارک سید الشهدا علیه السلام منشأ اثرات و برکات عظیم شد، خون پاک شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که دنباله رو آن حضرت بودند نیز منشأ حوادث مبارک خواهد گردید.

امام جماعت مسجد حضرت ابوطالب علیه السلام در ادامه به فرمایش حضرت امام رحمت الله علیه به بسیجیان در روز های آخر عمر شریفشان اشاره کردند که فرمودند: "اگر در مقابل دین و آرمان های ما بایستند در مقابل تمام دنیای آن ها خواهیم ایستاد." و این جمله هنوز در گوش های ماست و به حول و قوه الهی در مقابل این کاخ نشینی و زر و زور و تزویر و ثروت پرستی آنان خواهیم ایستاد و ان شاءالله این جهاد ادامه خواهد داشت. خون این مرد عزیز و همراهانشان، پیش روی در این مسیر را برای ما سهل تر و آسان تر می کند و این درخت را  تنومند تر، و این جبهه را متحد تر خواهد کرد.

حجت الاسلام سینایی به پیام آگاهانه رهبری معظم انقلاب نیز اشاره کردند که فرمودند، "امروز خون خواه قاسم سلیمانی فقط ارتش یا سپاه ایران نیست. بلکه همه آزادی خواهان عالم خون خواه این مرد شریفند." و در ادامه عنوان کردند ان شاءالله حتما این سیلی به گوش آنان به زودی نواخته خواهد شد. و آن ها این را می دانند، و به همین خاطر در تمامی سفارت خانه های خود در سراسر دنیا حالت آماده باش اعلام کردند.

فایل صوتی: 


افزودن نظر