معرفی نامزدهای اصلح انتخابات توسط حجت الاسلام سینایی

در هر دوره انتخابات حجت الاسلام و المسلمین سینایی بنا بر وظیفه دینی، سیاسی و اجتماعی خود بعد از تحقیقات جامع در ارتباط با نامزدهای انتخابات، به درخواست مردم، شب پیش از انتخابات، افراد اصلح را به طور عمومی معرفی می کنند. و البته توصیه ایشان به عموم مردم این است که شخصا در ارتباط با نامزدهای هر دوره انتخابات بهترین اشخاص را برای خدمت انتخاب کنند.

انتخابات ریاست جمهوری

ایشان با اشاره به اینکه نامزدهای ریاست جمهوری همگی دارای صلاحیت هایی هستند، آیت الله رئیسی را به عنوان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری معرفی نمودند.

انتخابات خبرگان رهبری

همچنین ایشان در ارتباط با انتخابات مجلس خبرگان رهبری سه کاندیدای اصلح به تحقیق خود را به این ترتیب معرفی نمودند: آقایان علیرضا اعرافی، احمد دانش زاده مؤمن و حسینعلی سعدی. ایشان همچنین از آقای حیدر مصلحی نیز به عنوان فردی صالح برای خبرگان رهبری نام بردند.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام سینایی در ادامه فرمایشات خود، سردار محمد اسماعیل کوثری را از بین نامزدهای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نامزد اصلح معرفی نمودند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران

ایشان با اشاره به تعداد بالای لیست های منتشر شده و همچنین اهمیت برگزیده شدن افراد صالح برای این شورای مهم، لیست پیشنهادی خود را از میان لیست شورای ائتلاف اسلامی (به سرلیستی آقایان چمران و سروری) معرفی کردند ولی با شناختی که از چند نفر از اعضای این لیست داشتند، افرادی را جایگزین نمودند:
مهدی چمران        ۲۵۷۴    
پرویز سروری    ۴۶۱۸
مهدی اقراریان    ۱۵۷۱
سید محمد آقامیری    ۱۵۶۵
محمد آخوندی        ۱۲۷۱
ناصر امانی        ۱۶۲۷
مهدی بابائی        ۱۷۵۱
جعفر بندی شربیانی    ۱۸۸۱
سید جعفر تشکری هاشمی    ۲۲۵۱
نرجس سلیمانی    ۴۶۶۵
زهرا شمس احسان    ۴۸۶۷
احمد صادقی        ۴۹۶۷
سید احمد علوی    ۵۵۶۸
حبیب کاشانی        ۵۹۲۹
میثم مظفر        ۶۶۴۵
نرگس معدنی پور    ۶۶۵۲
علیرضا نادعلی شهرستانکی    ۶۹۴۵
سوده نجفی        ۶۹۷۶
عظیم بابائی        ۱۷۴۷
مرتضی طلایی         ۵۲۴۸
علی اصغر قائمی       ۵۸۲۵



افزودن نظر